دررسانه ها:

سردار قاسمی: ممنوع الخروج نیستم

یزدفردا:قاسمی در پاسخ به سوال خبرنگاری درباره امکان سفرش به خارج از کشور با توجه به تحریم‌ها پرسیده بود، تصریح کرد: من تحریم کشور آمریکا هستم نه سازمان ملل و بنابراین برای حضور در کشورهای دیگر مشکلی ندارم و آمریکا هم برای ما اهمیتی ندارد


وزیر پیشنهادی با تاکید بر اینکه چالش مهمی پیش روی صنعت نفت نداریم و مشکلات موجود را با کمک دولت و مجلس حل خواهیم کرد، افزود: ریز برنامه‌های خود را در اختیار مجلس قرار داده‌ام.


وزیر پیشنهادی نفت با تاکید بر ضرورت حمایت از بخش خصوصی اظهار کرد: در صورت اخذ رای اعتماد مجلس، از توان بخش خصوصی برای حضور فعالتر در صنعت نفت و گاز کشور استفاده خواهم برد و کسانی که از نزدیک با من کار کرده‌اند، می‌دانند که به حضور بخش خصوصی اعتقاد خاصی دارم.


وی در پاسخ به سوال دیگری در خصوص مشکلات موجود بر سر راه فروش نفت با توجه به تحریم‌های ایجاد شده و همچنین دریافت پول نفت فروخته شده به هند، تصریح کرد: با دیپلماسی قوی انرژی، این مشکلات را حل خواهیم کرد.


بهره گیری از مدیران نفت در اداره وزارتخانه


وزیر پیشنهادی نفت در پاسخ به این سوال که آ‌یا تیم مدیریتی همراه وی از سپاه به وزارت نفت خواهند آمد نیز تاکید کرد: خیر؛ من از مدیران وزارت نفت برای اداره این وزارتخانه استفاده خواهم کرد.


وی در پاسخ به این سوال که ارتباط شما با نمایندگان مجلس شورای اسلامی پس از معرفی به عنوان وزیر پیشهادی نفت را چگونه تحلیل می‌کنید، گفت: به نظرم خوب است.رستم قاسمی در حاشیه جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی، از موضوعاتی چون استفاده بهتر از میدان‌های مشترک، صیانت از مخازن نفتی، جمع‌آوری گازهای همراه و دیپلماسی قوی انرژی به عنوان مهم‌ترین سرفصل‌های برنامه پیشنهادی خود به مجلس یاد کرد.

منبع:  ایرنا


  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا